W Goldenlingua sposób nauczania dzieci i młodzieży zdecydowanie różni się od nauczania dorosłych. Wiemy jak ważny jest ten okres dlatego dobór podręczników jak i metody uczenia są dostosowane do charakteru grupy. Z myślą o najmłodszych zostały zaadoptowane specjalne pomieszczenia. Zajęcia odbywają się w przyjaznej, dużej i atrakcyjnie wyposażonej sali, a kolorowe podręczniki zachęcają do nauki.

Zadaniem lektora jest zarazić młodych Słuchaczy pasją do języków i uświadomić jak ważna jest nauka języka w obecnych czasach. Zajęcia w Goldenlingua mobilizuje i motywuje dzieci i młodzież do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, rozbudzając ich naturalny entuzjazm do poznawania nowych, ciekawych rzeczy.

Zajęcia prowadzi wykwalifikowana kadra lektorów, która posiada nie tylko merytoryczną wiedzę, ale także predyspozycje do nauczania określonej grupy wiekowej. Grupy liczą maksymalnie 6 osób i są one dobrane odpowiednio do wieku i umiejętności dziecka. Dajemy gwarancję w Goldenlingua, że grupa nie będzie liczyła więcej osób!

Bardzo ważne jest fakt, że utrzymujemy regularny i bezpośredni kontakt z Rodzicami naszych najmłodszych Słuchaczy. Dzięki niemu Rodzice otrzymują semestralna jak i roczną ocenę pracy pociechy. Lektorzy prowadzący są w nieprzerwanym kontakcie z Rodzicem i pozostają do ich dyspozycji przez cały rok szkolny.

angielski dla dzieci

goldenlingua

  • Kurs Nursery Kids
  • Częstotliwość spotkań: sześćdziesiąt pięć 35-minutowych
 
Dzieci posiadają naturalną zdolność uczenia się języków obcych, co skutecznie wykorzystujemy i rozwijamy podczas naszych zajęć. Program nauczania Minilingua oparty jest na 3 metodach. m.in. metoda Total Physical Response (TPR) - oparta na założeniu, iż najlepszym sposobem na zapamiętywanie jest milczące przysłuchiwanie się. Przedszkolaki, po demonstracji nauczyciela, naśladują go poprzez ruch fizyczny. Metoda ta polega na aktywowaniu całego mózgu tj. lewej półkuli (język) i prawej (ruch fizyczny). Dziecko zaczyna mówić, gdy jest na to gotowe; Metoda Naturalna (The Natural Approach) zakłada wyeliminowanie stresu i lęku przed popełnianiem błędów. Przedszkolak zaczyna od przyglądania się mimice, gestom rozmówcy, mówi dopiero, gdy jest gotowy. Najważniejsze jest rozumienie ze słuchu; Ostatnią metodą wykorzystywaną na zajęciach jest metoda Montessori.
W trakcie roku szkolnego, organizujemy lekcje pokazowe dla rodziców, by mieli okazję zobaczyć to, czego już nauczyły się ich pociechy.
 
  • Kurs Pre-School
  • Częstotliwość spotkań: 45 minutowych zajęć
 
Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w przedszkolach pozwoliło nam na wypracowanie metody, która jest w 100% efektywna. Podobnie, jak w przypadku najmłodszych Słuchaczy, w nauczaniu 5 i 6-latków nadal dominuje mówienie i słuchanie. Nowym elementem jest storytelling, a tym samym nauka łatwych do zapamiętania historyjek w tym nowych struktur gramatycznych. Zajęcia oparte są na podręczniku, który jest nieodłącznym elementem kursu dla Słuchaczy Pre-School. To niezbędne narzędzie, które we współpracy z Rodzicem daje nieobliczalne efekty. Jednym z pierwszych, widocznych efektów skuteczności takiego działania jest fakt umiejętność reagowania na polecenia w języku obcym już po kilku zajęciach. Taka sytuacja świadczy o udanej interakcji. Dobrze zaplanowana interakcja gwarantuje, że zajęcia są ciekawe i angażujące, a dziecko aktywnie przyswaja materiał. Ponadto, podczas gier i zabaw językowych dziecko rozwija swoje umiejętności interpersonalne, ucząc się pracy w grupie. Umiejętności te, podobnie jak oswojenie się z językiem obcym, dodadzą dziecku pewności siebie w nowym szkolnym środowisku, jak również ułatwią mu dalszą naukę.
 

goldenlingua

  • Kurs Primary: dzieci w wieku 7 – 9 lat: klasy I-III szkoły podstawowej
  • Częstotliwość spotkań: sześćdziesiąt pięć 60 minutowych zajęć
 
Jest to oferta przeznaczona dla dzieci w szkołach podstawowych i Rodziców, którzy chcą, aby ich pociechy nauczyły się języka obcego. Na zajęciach nie zdarza się, aby jakikolwiek Uczestnik kursu nie miał możliwości wykorzystania języka w sposób praktyczny. W tym przedziale wiekowym pisania i czytania jest zdecydowanie więcej, ale nadal dzieci słuchają i opowiadają ciekawe, a zarazem zabawne historyjki. Gramatyki uczą się głównie w sposób „nieświadomy”. Zajęcia oparte są na podręczniku, który jest nieodłącznym elementem kursu dla Słuchaczy Primary. Kontrola postępów oraz sumienność i zaangażowanie Lektorów pracujących z tą grupą Słuchaczy procentuje dobrymi efektami nauczania oraz wysokim poziomem umiejętności językowych.

goldenlingua

  • Kurs Secondary: dzieci w wieku 10– 12 lat: klasy IV-VI szkoły podstawowej
  • Częstotliwość spotkań: sześćdziesiąt pięć 60 minutowych zajęć

  • Poziom A początkujący (dla dzieci rozpoczynających naukę języka)
  • Poziom B podstawowy (dla dzieci kontynuujących naukę języka)
  • Poziom C średni (dla dzieci uczących się od 6 roku życia)
 
Na tym etapie dzieci nie tylko uczą się języka obcego, ale także poszerzają swą wiedzę ogólną i rozbudzają ciekawość świata. Na zajęciach rozwijamy już każde ze sprawności językowych (mówienia, czytania, pisania i słuchania). Rozpoczyna się także świadoma nauka struktur gramatycznych. Gramatyki może wydawać się dużo, zwłaszcza w porównaniu z poprzednimi poziomami, ale dzięki temu dzieci stosunkowo szybko wykraczają poza materiał realizowany w szkołach publicznych co jest naszym zadaniem nr 1.
Od roku 2015 wszyscy uczniowie klasy VI szkoły podstawowej będą zdawali obowiązkowy test z języka angielskiego– nasze zajęcia ułatwią dziecku osiągnięcie dobrych wyników oraz obniżą poziom stresu związanego ze sprawdzaniem znajomości języka angielskiego na jaki są narażeni co 3 lata.
 

goldenlingua

  • Kurs Junior: nastolatki w wieku 13-19 lat – młodzież gimnazjalna i licealna
  • Częstotliwość spotkań: sześćdziesiąt pięć 75 minutowych zajęć
 
Wśród młodzieży poziom zróżnicowania językowego jest na tyle duży, że wymaga precyzyjnego dopasowania do grupy pod względem indywidualnych predyspozycji oraz umiejętności językowych:
 
  • Poziom A początkujący (dla młodzieży rozpoczynającej naukę języka)
  • Poziom B podstawowy (pre-intermediate)
  • Poziom C średni (intermediate / pre-FCE)
  • Poziom D zaawansowany (FCE/ upper-intermediate)
 
Grupa nastolatków to trudna grupa nie tyle pod względem zróżnicowania językowego, ale również okresu dojrzewania. Dobór tematów i materiałów dydaktycznych jest bardzo ważny i dlatego dla tej grupy wiekowej w Goldenlingua lektorzy dają sobie czas dwóch tygodni aby idealnie dopasować podręcznik do umiejętności i predyspozycji jak i zainteresowań grupy. Zajęcia często są wzbogacane o dodatkowe materiały audiowizualne i wykorzystywane są źródła informacji tj. internet i prezentacje multimedialne. Wkładamy wszelkich starań aby młodzież mówiła w języku obcych jak najwięcej i każdy z nich brał aktywny udział na zajęciach. Jeśli indywidualny poziom słuchacza przewyższa standardowe grupy, uczeń kierowany jest do grupy licealnej i przygotowywany pod kątem egzaminów FCE lub CAE.
W przypadku odpowiedniej ilości chętnych, organizujemy także kursy przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z języka obcego w oparciu o repetytorium. Również otwieramy grupy które potrzebują więcej uwagi, ponieważ mają sporo materiału do nadrobienia.
 

Dzięki otwartości i elastyczności Szkoła Języków Obcych Goldenlingua stara się zawsze dopasować do potrzeb Klienta. Zapraszamy na zajęcia z języka angielskiego, niemieckiego, chińskiego, szwedzkiego, norweskiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego lub rosyjskiego.

Adres

Bytom Centrum - ul. Gliwicka 23/2, 41-902 Bytom
(0-32) 724 5775
604-948-277
biuro@goldenlingua.pl